gayesblog Kızlar acı biber, acılı ayran çok seviyorum ve tüketiyorum. Hamilelikte acının bi zararı var mı bilgilendirir misiniz ? Hafta da 1 gün yiyorum
Sermec27 gayesblog valla çok severim acı hepte yeri. Gaziantepliyim yani vazgeçemem acıdan ikinci oğlumda da yerdim hiç bir sorun yaşamadan doğum yaptım çok şükür şimdi üçüncü oğluma hamileyim 30+6 yine yiyorum valla 🥰
iremd-1798 gayesblog valla bende canım istedikçe yerim hiç bir sorun da yaşamadım bence canınız istiyorsa yiyebilirsiniz ☺️🥰 afiyet olsun ❤️