Newmomanddad bakın şöyle düşünerek alın
3 adet yeni doğan zıbın kısa kollu
3 adet uzun kollu yenidoğan zıbın
4,5 adet ayaksız alt
3 adet pijama gibi alt üst
4,5 tane ayaksız tulum
1 tane de hastane. Çıkışı bunları yeni doğan alabilirsiniz ( tulumlar 1-3 yada 3-6 da olabilir ne kasar büyük alırsanız o kadar uzun. Zaman kullanıyor ve salaş güzel oluyor yıkayınca çekme yapsa bile rahat oluyor heleki yaz bebeği salaş daha rahat ediyor
Geri kalan zıbınları 1-3 yada 3-6 aylık tercih eden iki adette pijama takımı alın Gece serin olur duş aldırdığınız da filan üşüyor bebek 3_6 aylık tercih Edin Geri kalanı zaten zamanla kata kata bebekle çıkıp alırsınız daha keyifli oluyor yeni model yeni renkle r gelmiş oluyor indirimler oluyor o vakitler de yakalıya biliyorsunuz güzel oluyor
Ben özellikle LCW nin kumaşlarını beğeniyorum
Ebebek te zıbınlar ve altlar güzel oluyor Dediğim adetler de alın zaten bebek doğduktan sonra biraz toparlayınca gidip birlikte alabilirsiniz iki etiket koparıp makinaya atınca mis gibi ertesi gün giydir