1prensesannesi__ Zeyna_12 besik cikis takimi bez bi kac parca kiyafet aldım alinacaklar daha var Dolap bebek arabası islak mendil pusrt ortusu battaniye besik icine yatak nevresim daha cok var
biranne__ Zeyna_12 herşeyi aldım daha hediye gelcekler var bide o yüzden bıraktım zıbın ve ağız mendili topluyorum şuan 😊😊
Damlaozzz Zeyna_12 Eldiven birde hastane için müslin örtü alıcam çok şükür bişi kalmadı ☺️ Kendime alcağım var en sona bıraktım onları 🤣🤣
Zeyna_12 Nur1806 0-3 aydan mı almaya başladın ben baya baya tüm hazrlığı bitirdim bebeğin polar battaniyesi ateş ölçeri deterjanları kaldı yorganı falan yapılcak kıyafet falan var ama eşim kalıplı boyu baya uzun olduğundan 8 9 tane 0-3 aldım zıbınlar falan daha çok kıyafeti var ama 0-3 çok almadım giyemez diye lazım olursa eklerim o yüzden hersey okey
bebisliozlem Zeyna_12 canım 1 ay sonra 3-6 ayları giydirmeye başlarsınız bence olmadı bebeğin duruma göre alırsın doğduktan sonra.
bebisliozlem ateş ölçer, burun sterilizasyon ve serum fizyolojik, küvet seti, tarak ve fırça seti, reflü yatağı, gerekirse göğüs pompası, kendime fotoğraf çekimi için lohusa gecelik ve sabahlık dışında her şeyini aldım 🐣 bunların aciliyeti yok diye almadım
dogurangaplumba Zeyna_12 yenidoğan zıbın 2 tane almışım bugün e bebekten 4 5 tane daha aldım bitti alıncaklar çok şükür bez ve ıslak mendil kaldı onlarıda internetten alacağım sleepy indirim kovalıyorum 😅 ptt avmde 256 adet 1 numara sleepy ucuz bulmuştu eşim fiyat aklımda değil 256 tane yeter heralde 1 numara
emelldemir dogurangaplumba çok fazlaa bile ☺️ kalıpları dar oluyor bilgin olsun çok aşırı alma hemen 2 ye geçersin bebişin de kilosuna göre zayıf doğmazsa elinde kalmasın
Ea_aylms6 Ayy bir de nelerden kaç tane alınması gerek onları da bilsek keşke ilk gebeliğim ve hiçbir şey bilemiyorum. 🥲 uygulama 30 ağustos doğumumu gösteriyor. Yenidoğan zıbını almam lazım mı yoksa 0-3 ay mı almam lazımm? 4 tane 0-3 ay kısa kollu çıtçıtlı var. 1 tane 0-3 ay alt üst takım var. 6 tane yenidoğan tulumu var. 3 tane çıtçıtlı uzun kollu alt üst badi var
bebisliozlem Ea_aylms6 6 tanesi 0-3 tulummuş galiba sonradan düzeltmişsiniz 🥰 iyi yapmışsınız fakat alt üst takımı çoooookkk az bence 😁 ben 10 tane almışımdır eksiği yok fazlası vardır 🫣 3-6 ile beraber toplam 20 tane falan takımımız var, tulumdan daha iyi dediler. Zibinlarimiz da 0-3, 3-6 ve yenidoğan olarak 20 tane var en az kısa kollu, uzun kollu, sıfır kollu karışık
EceSB Ea_aylms6 https://forum.mutluanneleriz.com/d/1841292-1-haftalik-anneden-alisveris-onerileri/10 İşinize yararsa eğer önerilerimi yazmıştım🌷
hellomama 7 takım yenidoğan 3-6 ay kıyafet ve bez dışında hiçbir şey almadım henüz 🫨 ayyy bu de iki tane minicik ayakkabı aldım 16 numara en küççüğünden 😍
Ea_aylms6 Zeyna_12 6 tane 0-3 ay tulumu var yazıcaktım yanlışlıkla yenidoğan yazmışım ya farkettikten sonrada değiştiremedim 😂 2 tane yenidoğan tulumu var