Gzdylcn EsraDefne canım ben 38+4 günlük hamileyim bu sabah istifraladım .. oluyor yani. Yinede doktora danış istersen
burcuali38 EsraDefne aynı başlığı birkaç gün önce bende açtım ama birtane cevap gelmedi.Bizde 31+5 günlüğü 1 haftadır bendede bulantı oluyor özellikle akşamları başlıyor gece yatırmıyor bulantı 3 defada istifra ettim
Gizemhakan EsraDefne beb 34+5teyim ara ara benimde oluyo doktor saçları çıktığı için bulantin olması normal dedi
husniyealtun EsraDefne bende 28+5 im bende de basladi. Dun kontrolum vardi dr a sordum olabilir bebek cok yukarda midende surekli baski var. Bulanti yanma kusma olabilir dedi. Sen de bir danis istersen druna
EsraDefne burcuali38 doktorumu aradım acile gidip kan tahlili yaptır karaciğer enzimlerinde sorun olabilir altında başka bir neden olabilir dedi canım
burcuali38 EsraDefne Allah Allah ben normaldir diye düşünüyordum 😒 sen gittin mi acile? Gidersen banada haber et canım
husniyealtun EsraDefne aynen ben de oyle midem yemek borumdan disari cikacak zannediyordum hele o kasilmalar... Rabbim tekrar yasatmasin
Sibel EsraDefne ben de 30 haftalık hamileyim bende de ara sıra oluyor su içerken bı sıkıntım yoktu ama şimdi hemen midem bulanıyor kokulardan da rahatsız olmaya başladım
EsraDefne Sibel canım özel mesaj bölümü var mı burda bilmiyorum aynı hafta ve gündeyiz sana bir şey sormak istiyorum 🙄
EsraDefne MberraAglYac dün kontrolümde bebek aşağıda falan demedi ama canım bulantın oluyo mu senin de ? Ben çok iştahsızım