Ezgi2301 Merhaba arkadaşlar aranızda doktorunun benim gibi amniyon sıvısının fazla olduğunu söyleyen oldu mu bana herhangi bir sebep söylemediler neye bağlı yada ne yapmam gerektiğine dair bilgisi olan bilgilendirebilir mi
Merve-betul Ezgi2301 benim ilkinde suyun fazlaydı o genelde gebelik şekeri den vs oluyo çok bı kötü durum değil ama yediğine içeriğine dikkat etmen gerek diyet ağırlıklı beslenirken biraz düşer sıvı tüketimi günlük en fazla 3 lt olmalı ♥️🥰
Emcoysss Ezgi2301 Ezgi2301 Doktorum bana da demişti bebeğin kilosu etken veya şekerden . Havuç bezelye tüketme demişti bir kaç hafta farkını gördüm .su içmeni azaltma demişti , tatlı ve karbonhidrat azalt dedi bide