Kelebek1 suni sancıyla denemek gerek bence, bugn nstdeyken bi hastanın yatışı yapıldı 40+3 hiç açılma sancı yoktu
Suni vermişler sabah 10da, 4 gibi doktorum paylaşmş doğurmış kadın 😁
Sezaryen sonrası acıyo çekeceğine dişini sık suni sancı al daha iyi