emirtimr1 23+4 günlük oldu.dün öğleden sonradan beridir hissetmiyorum,hergün hissetmemek normal biliyorum.fakat gece karnım taş gibi oldu ve göbek deliğimden vajinama doğru inen ağrılar hissettim endişelenmeli miyim?
Alparslanmom__ emirtimr1 benmde 24+6 bazen net hissediyorum hareketlerini bazen hissetmiyorum ama 28. Haftaya kadar normalmiş hergun düzenli hissetmemek
Mst12 Benimde bugün 23+4 dünden beri iki defa çok hafif hissettim 🥹 normal mi acaba bilenler yazar belki
emirtimr1 Mst12 hatayım 28. haftaya kadar hergün ritmik şekilde hissetmemek normal kıpırdamaları hissetmek gerekiyor en azından 4 saatte bir normalde hissediyordum biraz hareketli bir çocuk hatta oğlum ama dünden beridir hissetmiyorum ağrım da olunca endişelendim ben ister istemez
isil-ay kızlar ben bugun 24 haftalık oldum . bayramda griptim ıkı gun hıssetmedıgımde oldu sımdı maşallah gunden gune artıorda .28. Haftaya kadar normal dıyo doktorlr cok duzensız olması sureklı uyuyorlarmıs zaten annenın aktıflıgıne gore korkmayın allahın ıznıyle kanama vs de yoksa
emirtimr1 isil-ay çok şükür kanama olmadı sadece karnım sertleşip ağrı girince korktum bi teşekkür ederim yorumunuz için 🌸
emirtimr1 Alparslanmom__ biliyorum evet ağrım olup karnım sertleşince endişe ettim teşekkür ederim yorumunuz için 🌸
isil-ay emirtimr1 benımde oldu o sertlık bel ve karın agrısı sanırım yukarı cıktıgı ıcınmıs zamanla. yarın detalı ultrasonum var sorup ogrenırım bu agrılar ondan olabılırmı dıye
Mst12 Sağlık ocağında aslında kalp atışlarını dinliyorlar gitme şansınız var bi gidin içiniz rahatlamış olur