Serra19
ne yaparsan yap canim geleceği yoksa gelmez.ama bol bol yürüyüş yapıp hurma tuketebilirsin.ben hamileliğim son iki ayına kadar çok hareketliydim sonrasında nerdeyse hiç hareket etmedim diyebilirim.39+2 de gece 2 gibi sancı sabah 8 de de nişan gelmesiyle 9 buçuk gibi hastaneye giriş yapıp 12.25 de kızımı kucağıma aldım