Kızlar 31. Haftadayım 3 haftadır nst ye giriyorum erken doğum riskim olduğu için. Bugün ilk kez bebeğin kalp atışı 160-180 arasında 3 4 dk boyunca durup geri düştü. Hemşire normal dedi ama doktoru göremedim. İnternette hafif taşikardi yazıyor ama bu tanım için başka ne gibi şartlar sağlanmalı onu da bilmiyorum. Birde daha önce hep aç karna giriyordum bu sefer yemekten yarım saat sonra yapıldı onunda etkisi olmuş olabilir mi? Sizlerin de böyle 3 4 dk lık yükselişler oluyor mu?