Merhaba kızlar 11.Haftadayım Doktorum özel hastanede fakat testler çok pahalı olduğu için devlet hastanesinde yaptırıyorum, 2’li taramayı devlette yaptırdım sonuç e nabıza düştüğünde kendi doktorum da yorumlayabilir mi yoksa illa testi yapan doktora mı gitmem gerekiyor?
yardımcı olursanız sevinirim..