Kızlar dün kontrole gittim nstde sancım çıktı az falan da değil baya doğum sancısı dedi doktor doğumun başlamış dedi 3 cm açılma var eve gönderip sancının sıklaşmasını bekle dediler ama ben hiç sancı hissetmiyorum öncesindede hissetmedim eve geldiğimde dün kanamam olmuştu ama damla damla sizce ne zaman doğururum çok stres oldum acaba streste etkiler mi ilk gebeliğim açılmanın ilerlemesi doğumu başlatmak için ne yapabilirim tecrübeli anneler tavsiye verin