Bsnrarslan75 Kızlar bugün kan tahlili sonuclarimda triod yüksekliği çıkmış mayısın 9 tekrar bı kan vericem bakılacak sizce bebeğime zarar veririmi endişeliyim
madameux Bsnrarslan75 ilac vermedi mi cocugun zekasi icin cok onemli zeka geriligi yapar ilk 3 ayda tiroid yüksekliği
2727dfne Bsnrarslan75 bende de dogumda sonra cıktı 2 yıldır kullanıyorum 50 mg düşürdü degerlerim cok güzel düzenli kullanın kilo yapıyor şişkinlik yapıyor bebegin gelişimi etkileniyo
aogoya mamy_54 hamilelik boyunca mı kullanılıyor benimde bu gün çıktı hap verdi doktor sabah kahvaltıdan önce
Tgbc Yemekten en az yarım saat önce iç, sıkıntı olmaz. Bir çok gebede çıkıyor. Zaten kullandığın hormon. İlaç olarak düşünme. Düzenli her ay kan verip takibini sağlayacaksın o kdar
aogoya Bsnrarslan75 nasıl ya Aralığı 0,27-4,8 değil mi sizin çokmu yüksek yoksa farklı aralık mı var Benim 3,14 çıktı 25 mg olandan yazdı
Tgbc Ksniak evet evet bakılıyor ilacı içmeden gitmen lazım kontrol için kan aldırınca belirtmen lazım
Kubrabrk Ksniak bakılıyor ama sağlık ocağında yapılan tsh tahlili doğru çıkmıyor yani bende öyle oldu bende sağlık ocağında baktırmıştım hiç bişey yoktu doktorum sağlık ocağında doğru çıkmadığını tekrarlamak istediğini söylemişti ki haklı da çıktı bende de çıktı tekrar hastane de tahlil verince ve ilaç kullanıyorum
Firstpreg Bsnrarslan75 Ayy o vakte kadar beklemeyin. Bakın bende de çıktı ve ben doktora bebeğime bir şey olur mu diye sorduğumda bana asıl tiroid yüksekliği bebeğine zararlı, ilacın hiçbir zararı yok demişti.
Ksniak Tgbc ayy ilacı içmeden gitmem gerektiğini söylediğiniz için çok teşekkür ederim . Kan vermem lazım ama ilacı içmeli miyim öncesinde diye kara kara düşünmüyordum😀
ikizoglusannesi Ksniak Kubrabrk yani ya hastanedeki doğru değilse nasıl bilicez hangisi doğru neye göre doğru
Selensse Kubrabrk bisey sorabilir miyim bende tsh 3.11 di diye ilaç kullanıyordum 4 çıktı doktorum dozu iki katına çıkardı bende sağlık ocağında kan vermiştim o sonuçta fazla olabilir mi acaba