Kızlar 27+6 haftalık hamileyim 6 yaşındaki oğlumun uçurtma etkinliği vardı bugün ve biraz koşmam gerekti uçurtma havalanana kadar sonra çok yoruldum ve eşimi çağırdım oğlum üzülüyordu uçuramıyoruz diye sonra ben hep oturdum eve geldik karnımda aşırı bi baskı hissediyorum ağrı da var biraz sıkıntı olur mu sizce ?