BeyzaGnes12
Benim ikinci ameliyat idi. Öğlen kontrol vardı gece sancım tuttu acil ameliyat oldum. Ameliyata girerken çok korkuyordm ama ameliyathanedekiler çok güldürdü beni eğlenceli insanlardı. Benim doktorum allahtan arı gibi eli çok hızlı Ahmet padak 15 dk sürdü ameliyatım eli de kuş gibi idi hastaneden çıktım ikinci günü evde tektim iki çocukla zaten. Hastane mis gibi çok hijyenik idi benim temizlik takıntım var. Sürekli geldiler ilgilendiler ben memnun kaldım canım o yüzden yine orada yapacağım