Aslanmom1 Safiye12 5+4üm şuan 3 gün önce gittiğimizde keseyi ve yolk kesesini gördük. 7. Hafta çağırdı kalp atışı için. Mide bulantısı felan var mı sizde ? Ben de beni rahatsız eden çok bir belirti yok.
Merve_50 Safiye12 bana da öyle dediler 5 hafta 5 günlük kese göendu kalp atişı icin 3 hafta sonra gel dedi
Safiye12 Momy22 benim.gec döllenme olmuş 6+5 olması gerekirken şuan 5+5 canım kesenin fotoğrafını atar mısın
Momy22 Ayy iyi bari ağrı vesaire oluyor mu kanama oluyormuş çoğu kişide ben de olmadı bir belirtim dahi yok baş ağrısı halsizlik hariç
Safiye12 Momy22 olmadı çok şükür kanama falan bendede kaşık ağrısı var sizde var mı birde doktor ilaç verdi mi ne ilaçları verdi kullanmanız için
Safiye12 Aslanmom1 yok canım geçen hafta çok kaşık agrisi vardı ama simsi oda yok sende kaşık agrisida olmadı mı bide benim goguslerim çok hassastı
Safari Merhaba bende 6+1 bu gün gitdim keseyi bebeği gördük ama kalbi duyamadık haftaya yine randevu verdi
Aslanmom1 Safiye12 Göğüslerim çok ağrıyo ve şişti kasık ağrısı hamileliğimi öğrenmeden önce çok vardı azaldı. Ara ara yine oluyo ama sızlama şeklinde sonra geçiyo. Bi de kahve çay tatlı gibi şeyleri yiyemiyorum o kadar. Kusma felan yaşamadım
Safiye12 Aslanmom1 aynı şeyleri yaşıyoruz canım bende kusmadim hiç bide bende çok fazla.gaz sorunu var