yeschef-13 Twinsmami benim doktorum yapıyor ikiz normal doğumu hastanede başka bir doktorda yapıyor ikiz normal doğum Salih yılmaz Furkan kayabaşoğlu
Slnalp123 Benim doktoruma sordum. Sezeryan mı olur diye. İlk doğumun normal olduğu için buda normal olur sen istemesende kendiliğinden açılma olur ilk doğum normal diye dedi.