Busracecen Pazartesi 1 de dogumum var 9 da yatış olacak mutluyum sağlıkla inş rahat bir şekilde atlatırız umarım dualarınızı eksik etmeyin 😘🥰
Alparslanmom__ Busracecen Neguzel pozitif düşünün pozitif doğumlariniz olsun sağlıkla kucağıniza alirsnz inşallah doğumdan sonra mutlu haberlerinizi bekliyoruz😊🙏🌸