Selam hanımlar ❤️ nasılsınız gününüz nasıl geçiyor?
Yarın evlilik yıl dönümümüz ve benim aklımda hiçbir şey yok. Aslında kutlarmıyız onu da bilmiyorum lakin yine de ne olur ne olmaz fikir alayım dedim. Siz özel günlerinizde menülerinizi ne şekilde, kaç çeşit, ne gibi şeyler hazırlamaya özen gösteriyorsunuz?
Eşim abartıyı sevmez bende hem çocuk hem hamilelik Zor olacağından çeşit az olması bizim açımızdan daha iyi.
Bu arada sizlere bir sorum var: Eşiniz özel her günün tarihini unutsa ve siz hatırlatır mısınız? Hani bugün çok özel bir gün hayatım diyerek hatırlatmaya çalışır, evde de olsa dışarıda olsa ufak bi kutlama yapar mısınız?
Hep ben hatırlattım ben önem verdim (çok önem veren biriyim) artık çok sıkıldım bu durumdan. Bu yüzden yarını eşime hatırlatmak istemiyorum. Zaten şuan annemgildeyim. Biraz tripliyim kendisine. Hiç kutlama gibi bir hevesim yok açıkçası. Ama bir yanım yine de sen mutluluğuna bak ister kutlasın ister kutlamasın diyor. Siz ne yapardınız bu durumda? ☺️