merveoflu Arzu_tasan geç döllenme oldu ise çıkmaz . Benim bat geçtikten 12 gün sonra belli oldu kanda.
Kardelennn21 Arzu_tasan döllenmeye bağlıdır Ama benim 8 gün varken idrarda çok çok silik çıkmıştı aynı gün kan verdim kanda da çıkmıştı şu an 32 haftalık olduk
Mirac2019 Bence beklemelisin bazen varsada çıkmıyor sonra sürünüyorsun maalesef adetini bekle canım en doğru zaman.
Gokturkmom_ Ben adetimden 4 gün önce erken gebelik testi yaptım pozitifti o gün kan verdim kanda da pozitifti erken değil bence
Mzzz Gokturkmom_ e ben adetim gecikti 2-3 hafta sonra öğrendim geç döllenme olabiliyor biraz geç yumurtlamis olabilir yani yumurtlamaya bağlı o yüzden erken geç demek yanlış olur yumurtlamadN 12 sonra çıkar diyelim
sibel10- Ben de adetimden 4 gün önce evde erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı ertesi gün kan testinde de çıktı
Petek35Ozcan Ben adetime 4 gün kala erken gebelik testi yaptım çıktı onu dene istersen adetimin 3. Günüde normal test yaptım yine pozitif çıktı