21 nisanda doktora gittim 5 haftalık gebe olduğumu şuan sadece kesenin göründüğünü öğrendim. Doktorum herhangi bir kanaman yoksa gelmene gerek yok 3 hafta sonra gel net şekilde hem bebeği görürüz hem de kalp atışını duymuş oluruz dedi. Benim de içim içimi yiyor bebeğim neden görünmedi, acaba görünecek mi diye. Siz kaçıncı haftada gittiniz, şimdi ben ne yapayım bekleyeyim mi?