Hhs Sıklıkla alttan iğne batıyor bıçak saplanıyor gbi oluyor. Hele gece olunca inanılmaz sıklaşıyor bir iki defa ağladığım oldu. Etrafımdaki doğum yapmış arkadaşlarıma sordum hiçbirinde olmamış.
Birisi00 Hhs Bende 37 oldum. 1 haftadır diken batar gibi batma oluyor. Vajinal enfeksiyon da var bende bilmiyorum omu yapıyor yoksa açılmamı
Hhs Haticeburak06 ben 39+2 yim ama bu sancılar ilk 26 da çok ayakta durduğumda başlamıştı o zaman bir iki defa oluyodu. Şimdi gözümden yaş getirecek kadar oluyor bi de otomatik olarak kendimi kasıyorum.