Ozy Dogumuma son üc ay kaldi ve özel bölgem cok hassas oldugu icin agdayla alamiyorum cok aciyor jiletle aliyorum simdiye kadar oda üc günde cikiyor dogum öncesi sorun degil hemen alinir hastanede gitmeden ama dogum sonrasi nasil olcak bilmiyorum dogumdan sonra hemen cikacak kasinacak cok sIkintili bi durum 😂 agda kullanamiyanlar nasil yaptilar
Dderryaa Ozy ben hamile kalmadan önce lazere gidiyordum şuan yok gibi bişey bebek tüyü gibi tek tük var onuda ağdayla hallediyorum 😉
muhteriz Benim Doğum yapalı 23 gün oldu Doğuma gitmeden 1 gün önce agdaya gitmiştim şimdi çıktılar tabi kanamam bitince kendim temizlemeyi düşünüyorum
Ozy muhteriz ben agdada kendimi cok kasiyorum alisikda degilim kaniyor her yaptirdigimda agda yapanlarada özeniyorum vallah 🥺