Kızlar o kadar garip duygular içerisindeyim ki yıllardır bu günü bekledim şimdi yine şoka girdim gibi birşey oldu😊 4 senedir bu günü bekledim şimdi gün geldi çattı kavuşuyorum yavruma Rabbim isteyen bekleyen herkese bu günleri tez zamanda göstersin 🤲 Kendimi çok tuhaf hissediyorum bebeğim dönmediği için sezeryan olucam acaba nasıl geçecek doğumum bir sıkıntı olucak mı bir sıkıntı çıkarmı diye düşünmeden edemiyorum Rabbim hepimize evlatlarımızı sağlıklı sıhhatli bir şekilde kulağımıza almamızı nasip etsin 🤲 Buraya böyle bir şey bişey bırakmak istedim inşallah daha güzel günlere de sizlerle beraber oluruz