Merhabalar
Son 1 haftadır halsizlik ve kusma problemi yaşıyorum. Su dahi içemiyorum. Salçalı yemekler tüketemiyorum. Sadece; ekşi ve yoğurtlu ürünler tüketebiliyorum.
6+1 deyim. Bugün doktor prıfemyn yazdı. Akşamları 2 tane 3 gün boyunca kullanmamı söyledi. 3 gün boyunca geçmezse 1 sabah 2 akşam yine geçmezse 1 sabah 1 öğlen 2 akşam olarak kullanmamı söyledi.
Sizlerde durumlar nasıl? Bu süreç kaç aya kadar devam ediyor? Nelere dikkat ediyorsunuz?