Ben de 5+4 görünüyorum uygulamaya göre çatlatma iğnesi ile hamile kaldım 25 ile öğrendim 15 nisanda 2 katı şeklinde arttı 1900 e kadar geldim yarın tekrar kan vereceğim.İlkinde de güzel artmıştı ama 1900lerden bir anda düşmüştü içimde korkuyla bekliyorum.İki kat arttı bazılarının baya katlanıyor inşallah benim de sağlıklı olur.Yarın 4 bini görürsem ilk muayeneye pazartesi giderim sanırım.Allah hepimize sağlıklı sıhhatli bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin 💕