Dlntkesn MelodyFairy kahvarengi akıntılarım oldu 6+7+8+9. Haftalarda peogestan kullandım geçti şükür şimdi beyaz ve şeffaf akıntım var ama normal diyor doktor
sumerveyilmaz MelodyFairy beyaz beyaz yapışık akıntılarım oluyordu,bide renksiz boyle afedersiniz çis gibi baya ıslatacak sekilde.oluyor mesela yürürken korkuyorum ay kan gelir gibo regligyken normal mi acaba
Meneksem MelodyFairy beyaz biraz kıvamlı bi akıntı oluyordu başlarda normalde o kadar koyu olmuyordu hamile kalınca kıvamlı oldu
MelodyFairy Dlntkesn beyaz akıntım var aama peçeteye silince yapışık akıntım var çok az uzuyo yani acaba neden
Dlntkesn MelodyFairy normaldir canım koku yoksa akıntının her türlüsü normal demişti doktorum kırmızı kahverengi hariç
Tgcedlbdk Doğumuma 20 gün kaldı ilk günden bu yanar hep akıntım vardı günde 2-3 iç çamaşırı değiştiriyordum idrar yolu enfeksiyonu hiç olmadım doktorum normal diyordu
Dilaradefe28 Tgcedlbdk merhaba bende yeni hamileyim beyazimsi su gibi akinti oluyor normal mi ya korkuyorum
Adenmom_ sumerveyilmaz tam olarak bu durumu bu gün doktoruma sordum şeffaf olduğu sürece sorun yok dedi renkli olursa sorun var dedi sık sık iç çamaşarı değiş enfeksiyon önlemek için dedi
MelodyFairy Dlntkesn koku yok ama acaba hamilelik belirtisi mi çünkü beyaz akıntı adet öncesi de oluyor biliyorum ama yapışık akıntı internette belirti olarak yazıyor
MelodyFairy Meneksem 6 gösteriyor takvim bazen düzen değişiyor Göğsüm kaşınıyor ve hafiften hassasiyet başladı
Sevvalll42 MelodyFairy bende öğrenmeden önce göğsüm kaşındı bi kaç kere sonra geçti hamile olduğumu öğrenmiştim
rumeysa_mom MelodyFairy dimi dimi benimde bir kaç gün öncesine kadar hem kaşınıyordu hem ağrıyordu ama şuan sadece ucu acıyor o kadar