Vefayusra merhaba kaç haftalık doğum yaptınız?doğumda kan ihtiyacı falan oldu mu?bebeği çıkarırken falan bir sorun oluyor mu? bendede aynı durum söz konusu.plasentam rahmi tamamen kapatmış bide kan sulandırıcı kullanıyorum daha da riskli yapıyor durumumu o yüzden sizden fikir almak istedim