Esraeker canım ben de 12 den once kalkmiyorm vitamini genelde aksam yemeginden sonra aliyorum bir problem olmaz sonucta vucuda giriyor yani. 12 de de kalksam guzel kahvalti yapiyorum yumurta, bol peynir, kaşar,ceviz bebek icin yapmak zorundayiz. Kahvaltidan 2 saat sonra süt iciyorum.