Sermec27 canım olumsuzu düşünme ki çağırmayasın. Bol bol dua et ve ben senin yerinde olsam son anı beklemez aynı zamanda tam teşekküllü bir hastanede iyi bir perinatalog takibine de başlardım. Benim de çok risklerim var Şuan öyle yapıyorum. Eğer haftamı sağlıkla tamamlar sorun kalmazsa doğum için özele gideceğim, erken doğum yada başka bir komplikasyon olursa devlete.