Aysenur0058 Kızlar ben 9+3 günlük hamileyim bu gün kahvaltı öncesi ve sonrası çok afedersiniz kustum ve sonrası kusmukta kan vardı bunu yaşayan var mı kirkulucak bişey mi lütfen yardımcı olur musunuz?
Maviii_98 Aysenur0058 ben yaşadım ilk üç ay aç karnına uyanır uyanmaz lavaboya gidiyordum mide sıvısını çıkarıyordum sürekli öğürme olduğu için boğazlarım tahrişle kanıyordu. Normal hayatımda da kusmalarım da bunu yaşarım zaten o yüzden doktora sormadım hiç. Tabi miktarında önemli rahatsız edici derecedeyse doktorunuza danışın isterseniz.
SmyyeIremgul Aysenur0058 benimde oluyodu cok kusmaktan bogazim tahris olmus o yuzden kanamis ama devam ederse gel demisti doktor yine de bi doktorunuza danisin ne olur ne olmaz
Aysenur0058 Ben kan sulandırıcı falan kullanıyorum coraspin o yapar mı acaba tedirgin oluyorum aşılama ile hamile kaldım ben
Damlaozzz Kusarken boğazınız zorlanıyorsa ondan geliyordur bendede çok oluyordu özellikle sabahları aç karnına olunca ama yinede doktorunuza siz danışın bilgisi olsun