muhteriz
23 günlük bebeğim iki gündür tuvaletini yapar gibi ıkınıyor ama çok da kaka yapamıyor gazı var anlıyorum masajlar denedim poposuna yağ sürdüm ayaklarına sıcak su torbası koydum ama çok huzursuz bunun icin bi önerisi olan tecrübeli annelerin yorumlarını bekliyorum 🤷🏻♀️
muhteriz
Bu arada anne sütüyle besleniyor ilk doğduğunda 3 gün mama vermek zorunda kalmıştık o zaman da böyle olmuştu acaba benim yediğim şeyler ona kabız ve gaz yapıyor olabilir mi her zamanki gibi besleniyorum ve bol Rezene çayı içiyorum yemeklerine kimyon atıyorum
Bsrmhmd
Cnm kaysı suyu iç meyve suyu yada kuru kaysı sabah suya iki tane koy onlari ye sonrada o suyu iç yedigindense biraz düzelir belki bnm aklımda çok takılıyor ikinci gebeliğim ve ilki mama yedi çok gazliydi nasip olursa bu bebeğimi emziricem ne yapmam gerekiyor yeme konusunda bi kaç tüyo biliyorum ama yeterli değil raaabim yardımcımız olsun inşallah
Bsrmhmd
Nelerle besleniyordu bikac tüyo versene