Bugün doktor kontrolüm vardı. Kalp atışı var mı diye kontrole gittik çünkü Geçen hafta özelde bir hastaneye gitmiştik doktor bebeğin kalp atışı için yok kürtaj yapalım demişti. Bir haftadır içim içimi yedi neler düşündüm ikinci kaybım olacaktı günler geçmek bilmedi bugün devlette randevum vardı veeee doktor bebeğin kalp atışının olduğunu söyledi inanamadım umudumu kesmiştim çünkü kaç kez sordum gerçekten var mı kalp atışı diye doktor heyecanıma çok bir anlam veremedi ama evet var dedi halen inanamıyorum inş bundan sonra başka bir aksilik yaşamam. Adet tarihime göre 8+5 ama doktorun ölçümüne göre 7+3 ve kalp atışı var. Gerçekten tek doktorla kalmamak lazımmış. Yarın da özelde başka bir doktordan randevu almıştım ona gidip gitmemekte de kararsızım daha sonra mı gitsem acaba