sutlukahve_ Adet üzerinden 2 hafta geçti yani 2 hafta önce adet oldum belirtileri şuan yaşar mıyım arada bi ağrı geliyor ?
emirtimr1 sutlukahve_ adetten hemen sonr amı birlikte oldunuz.şuan yumurtlama dönemindesiniz büyük ihtimalle onun belirtileri olabilir.belirtileriniz neler
sutlukahve_ emirtimr1 evet adet bitimi oldum arada belim ağrıyor bide kasik ağrısı oldu bikac kez umitlenmek de istemiyorum psikolojik olarak mı yaşıyorum yoksa
emirtimr1 sutlukahve_ canım adet bitiminde hamile kalan nadir kadınlar var her ay düzenli adet görüyorsan şuan yumurtlama dönemindesin ovülasyın testi alıp onu yaparak değerlendirmeni tavsiye ederim
sutlukahve_ emirtimr1 teşekkür ederim adetlerim düzensiz maalesef geçen ay da kürtaj olunca psikolojik olarak etkilendim sanırım