Sinemb1406 Echanim 12+6 günlük hamileyim kızım oluyor ☺️bazen mide bulantısı,bazen uykusuzluk bir de 15 aylık kızım var biraz zor geçsede güzel geçiyor ☺️ bazı günler hamile olduğumu bile unutuyorum ☺️
Dlntkesn Echanim 12+5 iz doktor kız tahmin ediyorum dedi ama 16. Haftada net söylerim dedi 😊 onun dışında iyiyim çok şükür ne bulantı ne ağrı sızı akıntı oluyor sadece şeffaf ve beyaz
Feyzamali33 Echanim Bende 11 haftalık oldum bende bir iki hafta önce kasık bel ağrısı yaşardım rahim büyüdüğü için deniliyor ama bir haftadır sanki hamile değilim gbi hiç bişey hissetmiyorum ve korkuyorum tedirgin oluyorum 😔
Sinemb1406 Echanim ben nipt testi yaptım. 10 haftalıktı öğrendiğimde ancak doktorumdan teyit aldım, ultrasonla gördük ☺️
Echanim Feyzamali33 korkma oluyor öyle şeyler birgün belirti var bir gün yok bu hamilelikte var içini ferah tut 😊
lizilohen Ben de şu an 11+6yım Salı günü ikili testte doktor erkeğe benzetiyorum ama daha kesin değil çok erken dedi bakalım sağlıklı sıhhatli gelsinler inşallah 🌸