Kızlar herkese selamlar sorabileceğim kimse yok ve utanırım zaten böyle bir şeyi sorarken lütfen siz de kusura bakmayın eğer bu normal bir şeyse bunun normal olduğunu bilmek beni rahatlatacak. Konu şu ki doğumdan sonra vajinamdan bir gaz çıkışı oluyor özellikle namaz kılarken secdeden ayağa kalkarken oluyor yani böyle anı kalkışlarda namazım bozuluyor mu onu da bilmiyorum çünkü bu her kalkarken oluyor 🙁