busrax_  Kızlar ovülasyon var mı bakar mısınız bugün döngümün 17 günü 🥺 hala iki koyu çizgi göremedim. Mutlaka ikisininde çok mu koyu olması lazım
Merve-metin busrax_ canım t çizgisi c kadar koyu olması gerekiyor daha yumurtlama yok bende ovülasyon testi yapıyorum döngümün 22.günündeyim yumurtlama görmedim henüz
busrax_ Merve-metin dün bu şekildeydi acaba dün yumurtlama olmuş mudur 
Merve-metin busrax_ evet takip etmek daha strese sokuyor insanı ben 2 aydır deniyorum yumurtlama döneminde vücudumda oluşan değişikliği anlamak için geçen ay yumurtlama görmedim bu ayda döngümün 22.günündeyim hala yumurtlama görmedim 🤦♀️
orkidemm_ busrax_ ben de pko var 2 ay yumurtlama gördüm 10 aydır deniyorum ama gebelik olmadı her ay adet oluyorum 14. Gün de gördüm
busrax_ Yeldabanu ben geçen ay kürtaj olmak durumunda kaldım. İnşallah bu ay tekrar gebe kalabilirim 😔