littlechick 22+3 olduk hastanede yatıyorum hala suyum geldiği ve bebeğin suyu az olduğu için. Böyle bişey yaşayıp sonradan normale dönen oldu mu acaba
umena littlechick bilmiyorum geçmiş olsun üstte kalsın🌺 Bol bol tıbbıl kulubi salavatni okumanızı tavsiye ederim
yenianne0511 littlechick canım 16. haftam da kanamayla birlikte bayağı afedersin altıma yapmış gibi suyum geldi hastaneye hemen gittim tedavi oldum zamanla düzeldi bol bol su içip tabi tedavi takviyesi düzeldim bu haftadan beri de aşırı kasılmam oluyor zaten şu an 25 haftalığız tabii gebelikten gebeliğe bu süreç değişir çünkü benim iki tane önceden düşük Öyküm var ve benimki riskli gebelik ama seninki de artık riskli gebelik bu yaşadığından dolayı Allah kolaylık versin içini ferah tut hiçbir şey olmaz Allahın izniyle
sahhssenem insallah normale doner. hic bir bilgim yok. 25+4 teyiz ic camasirim islaniyor gibi arada. sanki su siziyor. eskiden olmazdi. doktora gittigimde soracagim. bilgisi olan da yazabilir mi bana da ? avuc ici gibi bir islaklik oluyor arada
Ummuarbc sahhssenem bende de oluyordu ama 15 haftalıkken falan özellikle de biryere gittiğimde yürüdüğümde doktoruma sordum herşey normal akıntıdır dedi koku falan da yoktu iç çamaşırım nemli oluyordu ıslaniyordu şuan 20 olacağız bir sıkıntı yok çok şükür sizinde öyledir diye düşünüyorum
Hllozclk yenianne0511 merhaba süreciniz nasıl ilerledi acaba benimde 30. Haftada geldi 1 hafta antibiyotik tedavisi gördğm ciğer geliştirici vuruldu şuan evde yatıyorum fakat bugün yine az şekilde geldi zaten yaklalık 2 aydır vardı bende 26. Haftadan beri neredeyse
Nilaytoygar Benim de 2 gündür su geliyor test falan yapıldı amniyon sıvısı değil dendi evde yatıyorum çok ayakta kalmayacak mışım ama tedirginim korkuyorum da
yenianne0511 Hllozclk vallahi benim sürecim bayağı bir zorlu geçti kanama öyküsü ben de meğersem kese etrafında kanamamış işte sonra bayağı bir tedavi aldım ben sürekli dinlendim dediğim gibi riskli gebelikte ama son zamanlarıydım ya sonradan düzeldim biraz Allahın takdirine kalmış iş yani progesteron hormon ilacı vs bunlar hep hikaye aslında
Hllozclk yenianne0511 bende şimdi komtrolden geldim suyun azalmış artık sezaryan tarihi verecek doktor en alt sınırda