urasmommy Merhaba , doktor gynoferon demir ilacı verdi ama dışkım koyu renkli ve çok ağır bir koku var kendim öğürmeye başlıyorum kokusunda utanarak yazıyorum sizce normal mi bazı yerlerde okuduğumda normal diyorlar , kullananlar yazabilir mi
Alynq urasmommy valla ben sırf o yüzden kullanamadım o ilacı aşırı rahatsız ediyordu beni doktora söyledim ferrum diye bir ilaç verdi küçük minik şuruplar günlük bir tane içiliyor ve 20 adet var bir kutuda.
Yasemincee26 urasmommy evet normal. Uyumadan önce kullanın sabah ilk tuvalette atarsınız. İleriki zamanlarda kokusu kalmıyır ben hemen hemen üç aydır kullanıyorum
2prensesannesiiii urasmommy evet normal canım bu arada kabız yaptıysa siz 2 güne bi için dr öyle söyledi bana çünkü kabızlık oldu dedim 2 güne bi iç dedi
Nur3955 urasmommy kan ilacı böyle yapıyor bı kabız bi ıshal şeklinde sıyah dışkı oluyor ne yazıkkı ya kabızım ya ıshal ortası yok