Kızlar bugün lekelenme yaşadım bidaha gelmedi şükür doktora gittim kesen 1mm dedi 5 haftalık gebelikle uyumlu değil dedi ama zaten internetten baktığımda 1mm olması gerekirmiş 5 haftalık hamilelikte kanama alanıda gözükmedi şükür sizin keseniz kaç mmdi 5 haftalıkken muhtemelen geç döllenmişsin dedi adetimden 11. Gün sonra yumurtladım geçmi oluyo bu moralim bozuldu bide polikistik overmiain dedi bugünecw öyle bişey denmedi bana ve bana niye soruyosun doktor benmiyim sanki allahım ya 😡