Ylddzgnddg Bende çok kötü günler geçirdim, bulantı kusmayla. Hastanede yattım öncesinde hergün serum alıyordum. Prilama başladım, kusmamı kesti en azından. Bir tıkta olsa iyi geldi. 13+2 yim şuan son 1 haftadır baya baya iyiydim, artık geçti diye sevindim. Ama 2-3 gündür yine başladı. Çekicez sanırım bunu böyle.