Liyamm1 tubaysima Bende 51 inşAllah bayramin ikinci gün’e denk geliyor 🙏🏻🙏🏻 Sag saglim alalim kucagimiza insAllah 💕
hasret1922 tubaysima bizimde son 56 gosteriyor cantamiz falan hazir degil eksikler bitti cok skurutuleyip koyacagim ama hergun kaliyo birde buz dolabi hazirligi yapcam inslalah 2 haftaya onuda yaparim tabi hayat ne getiri bilemeyiz😁
tubaysima hasret1922 yaa bi güncük varmış aramızdaaa 🥰 bence ütü işini halledin derim gerçekten yorucuydu 😅ileriki haftalarda çok daha zor olabilir 😅
tubaysima Liyamm1 çok geçmiş olsun hayırla sağlıkla huzurla kucağımıza almayı nasip etsin Allah 🥰♥️ (enfeksiyon anladım ama doğru mu anladım😅)
hasret1922 tubaysima evet haklisin scok zorlaniyorum ama iki gundur dolaplari kisliklari halettim yarin yaoarim diyarum bakalim yorgun olmassam inslalah onuda aradan cikaririm
Liyamm1 tubaysima insAllah amin 🙏🏻🙏🏻 Evet yanlis yazdim sürekli idrar Enfeksyon yaptigim için doktor risk almak istemiyor istedigim de buydu zaten sag saglim alalimm insAllah 💕💕