Herkese merhabalar 19 nisan da kalbini duyamadığımız için 7 haftalık gebelik kürtajla sonlandı. Kontrole gittiğimde iyileştiğimi deneyebileceğimi söyledi bir sorun olmadığını söyledi doktor. Kürtajda ise bir sağlıklı gebeliğim olduğu için (2 yaşında bir oğlum var) genetiğe göndermeyeceğini söyledi doktor. Ben de adet görmeden ovülasyonumu hesaplayıp kürtajdan sonra denedim beta hcg 22 çıktı bana da zaten düşük değer gibi gelmişti diğer gebeliklerimi daha yüksek değerle öğrenmiştim. Ertesi gün doktora gittiğimde 12’ye düşmüştü ve kanama başladı. Yani bu sefer de kimyasal gebelik yaşamışım. Benim size sorum şu bu durum kanda pıhtılaşma ile alakalı mıdır? Bu durumu okudum ama ilk sağlıklı gebeliğimde hiç bir sorun vs böyle kanda pıhtılaşma falan yaşamadım duymadım da. Sizce kürtajdan sonra beklemediğim için mi kimyasal gebelik yaşadım? Genetik bir problem var mıdır? Ancak oğlumda hiç bir sorun yaşamamıştım. Bir de aPTT diye bir değer var kanda ben eski testlerime baktım en son yapılan testlere de bu değerim normal hep. Diğer testler genetiğe gönderiliyormuş ama kürtajdan sonra doktor sağlıklı çocuğun var göndermeyeceğim dediği için genetiğe bakarlar mı bilmiyorum. Sizce bu ikinci başıma gelen kürtajdan sonra beklemediğim için mi? Kimyasal gebelik genetik dışında başka neden olurmuş