Hafizee77 Kızımın ismini ceylin yada Umay koymayı düşünüyorum bi türlü karar veremiyorum sence hangisi kızlar
ikii-bebekannesi Ya bende Afra Umay istiyordum günahmış caiz değilmiş tanrıça adıymış Umay tüm hevesimi kırdılar 🤦🏼♀️