Kızlar merhaba 9. Hafta bitti 10. Haftaya girdik yaklaşık 2 haftadır iştajigım kesildi bişey yiyemiyorum sadece meyve yiyebiliyorum
Süt içemiyorum su fazla tüketmiyorum midemi bulandırıyor nasıl beslenicem bilemiyorum hiç içim almıyor aynı durumda olan var mı ya da aynı durumu yaşamış hamişler yardım edin moral verin bebeğe bişey olmaz dimi beslenemiyorum diye