kahve-cekirdegim Merhaba güzel anneler 36 olduk bugün ama hala isim bulamadım karar veremedik bir oğlum var onda da karar verememiştim son zamanlarda doruk olsun diye karar verdik artık bunda da hala bulamadık yardım lütfen 😀😊🌸
kahve-cekirdegim obirannea kerem ya da Kaan gibi olabilirdi k ile bitince ama yakınımızda var Kerem Kaan karan üçü de 😀