Sinemb1406 Ytsnzy bende 12+6 günlük hamileyim.bencede erkek ilk kızımda bu pozisyondaydı. İkinciye hamileyim o da kız ☺️ Allah bağışlasın,sağ salim kucağımıza alalım bebişlerimizi.
Ytsnzy Melson20 ZeynepDuru17 Sinemb1406 Momm0606 Kubra9090 Maviss718 Serapazraege damla_orhan Doktor 12 haftalıkken kız gibi demişti bugün gittik yine erkek bebekmiş bildiniz teşekkürler ☺️☺️
Ytsnzy Sinemb1406 ben hiç anlamıyorum keseden pozisyondan hiç tahminde bulunamıyorum o yüzden ☺️ amin sizde sağ Salim kucağınıza alın inşallah
Momm0606 Erkek bence benim oğlumda da kese böyleydi kafa yapısı da bu şekildeydi 🫢 sağlıcakla kavuşun inşallah ✨