Denizhira15 Bilmiyorum 8 haftalık falan olmalı bugün ilk kez hastaneye gittim kese görünmedi beta istedi doktor evde test yaptım pozitif çıktı kafam çok karşılık
Ecemfidan Denizhira15 benim 1 aylıkken 12 küsür çıkmıştı şu an 6 aylık hamileyim çok şükür sağlığı yerinde keseyi de 5. Haftada görmüştük seninki geç döllenme olabilir
Denizhira15 Ecemfidan inşallah öyledir kendimi çok kötü hissediyorum bundan önceki gebeliğimde 3 qylikken dusuk yaptim o yuzden cok korkuyorum
Ecemfidan Denizhira15 2 günde bir baktır iki katına artıyor mu diye aile hekimine de gidebilirsin onlar da takip ediyor ben orda yaptım takibi evime yakındı
Cihangir09 Denizhira15 gebelik var ama son adet tarihinize Göre düşük biraz. Ya Şubat’ta yumurtlama olmadı adette olmadıniz yada baya geç dollenme
Ecemfidan Denizhira15 Eveet iki gün arayla iki katı oluyor saat farkı bile oluyor tarih için de dediğim gibi geç döllenme olabilir güzellik
Sermec27 Basakcim canım arkadaş iki günde bir kan vermemiş ki gün aşırı vermiş kanı yani hem dün vermiş hem bugün vermiş anladığım kadarıyla yarın kan verdiğinde 900 larda olması lazım bugün 598 çıkmış sen iki gün mü anladın acaba canım sen hem dün hem bugün kan verdin dimi anladığım kadarıyla @Denizhira15
Basakcim Denizhira15 2 katı yükseliş göstermesi gerekiyordu. 2 katı olmasa bile minimum %60. Ama sizin yükselişiniz çok az. Minimum %60 artış ile bile değeriniz 726,4 olmalıydı
Basakcim Sermec27 ben 2 gün arayla verdiğini düşündüm genelde öyle yaptığımız için 🥹 dün ve bugünse evet sorun yok o zaman 😊
Sermec27 Basakcim benim anladığım kadarıyla hem dün vermiş hem de bugün evet genelde iki günde bir bakılıyor ama arkadaş iki gün üst üste vermiş sanırım yani eğer yarin yine kan verirse 900 çıkarsa en az sağlıklı gebelik var demektir