Tubiiy1 benimde ilk gebeliğim cok zor hamile kaldim tup bebekle, 34-38 arasi uzuyor kisaliyor 18 haftalik olduk 12.haftadan beri boyle progestan fitil kullaniyorum 5 tane rahim rahatliyor, magnezyum kullaniyorum kasilmam olmasin diye, raporluyum tum gun uzaniyorum yemegimi yiyip yapip uzaniyorum, 3 lt su içiyorum yine kasilma ve enfeksiyon olmamak için, enfeksiyon Vardi yeni gecti şase ilaclarla doktorum bu protokolü uyguluyor dinlen diyor. Benim riskli degil boyu ama Kasilmam oluyordu , kasilmada risk oluşturacagi icin doguma kadar istirahat dedi. Magnezyum ve progestan fitil iyiki var magnezyum tum agriyi aliyor