R-E-A kilo durumunu hiç bilmiyorum. Kilo ve boy ölçümü yapılmıyor burada. Doğunca öğrenicem. (Yurt dışındayım)
Bir de çatı muayenesi bugün yapılacakmış. Bakıldığı zaman su patlatılıp, suni verilecekmiş. 40 haftayı geçirmek istemediler.
Cuma sabahı daha burada. O yüzden gün içinde telefon bekleyin dediler. Telefon gelmezse yarına cumartesiye kalır dediler bakalım, bende heyecanla bekliyorum