Damlaelisa Hanımlar merhabalar lütfen bana akıl verin erkek bebeğe hamileyim kayınpederim illa kendi ismini koymak istiyor şunu alırım bunu alırım diyor kayınvalidem de zorundaymışım gibi gelenek göreneğimiz var zorundasın diyor eşim benden korkusuna bişey diyemiyor 3 gün önce evlerine gittiğimizde eşim babasının ismini koymayacağını söyledi babası sen koyacaktın senin aklına kim girdi diye bağırmaya başladı evleneli 3 yıl oldu hiç bir zaman çok iyi geçinemedik dahası karnımdaki doğmamış bebeğime küfür etti ne yapmalıyım sizce
Paronayanne Damlaelisa bu hayatta hiç kimseyi memnun edemezsin. O yüzden bebişinin adını kendin koy. Hele de eşin senin yanındaysa. Benimkilerde oğlumun adını miraç koyacaklarmış. Sonra bir kalabalıkta adı ne olacak dediler. Bende yiğit dedim. Daha kimse ses çıkaramadı. Kız tüm sıkıntısını biz çekiyoruz. Bir zahmet her şeyine de biz karar verelim. 😘
2727dfne Damlaelisa bizde de aynınsorun var gecen yıl hamileydim dedim ismi Ahmet olacaksa hic olmasın dedim ve 2 gün sonra düşük yaptım şimdi de erkek olursa Ahmet diyolar yanına 2. İsmi ben koyarım dedim kaynanam diyo kayı baban küser dedim küserse küssün bende hic koymam dedim cocugu taşıyan biziz şu işe bak neyse sizde göbek adı olarak koyun kimlige başka yazdırın
Tugces27 Damlaelisa ne yapmalıyım diye sorman bile hata bebeğine küfür etmiş geçinemediğin bir adamın ismini koymayacaksın heralde?
Zeyna_12 Damlaelisa ay reziller sizin bebeğiniz bu ne terbiyesizlik söyle kendi doğursun istediği ismi versin bn olsam ağızlarının payını tam olması gerektiği gibi iyi verirdim valla çok şükür bna daha isim konusunda illa bu olsun diyen olmadı gerçi fırsatta vermedim kızımın adı bu dedim bitti
elmaelmaelma Görgüsüz insanlar yaa. Gaza getirmek istemiyorum ama o daha doğmadan küfür ettikleri bebeğimin tırnağını bile göstermezdim. Ve tabi ki istediğim ismi koyardım.
Damlaelisa elmaelmaelma aslında hak ettikleri o ama eşim maalesef o kadar baskın karakter değil hep bastırılmış küçüklüğünden beri Allah sonumuzu hayr etsin
numix Küfür edip bir de üstüne ismini koymayacaksınız herhalde?🥺 Bebiş doğunca gidin nüfusa istediğiniz ismi koyun anne babası sizsiniz. Onlara neymiş.
Damlaelisa numix onlara göre benim isim koymada hakkım yokmuş onlar ne isterse onu yaparmış gelenek görenekmiş falan filan
ela-arikaN-13-07 Bu ne biçim insanlar ya insan küfredermi doğmamış bebeğe sen koy adını kimseye bakma bence
Damlaelisa ela-arikaN-13-07 tabikide kayınvalideme de dedim dün boşanırım oğlundan o küfürden sonra kimse benim çocuğuma isim falan koyamaz .Eşim biraz destek çıksa hiç bunlar yaşanmayacak ama annesi onu aşırı etkiliyo
Damlaelisa Paronayanne ah güzelim sende inşallah bebeğini sağ Salim kucağına alırsın.Kayınvalidem olmasa eşim hiç kırmaz da küçüklükten beri hep babasının her yaptığı şeyi kabul ettirmiş çocuklarına bana da aynısını yapmaya çalışıyo
Paronayanne Damlaelisa Amin canım cidden eşlere de bir şey demiyorum hep arada kalıyorlar. Ama napalım insanın da bir sınırı var. İnşallah sende sağ salim alırsın kucağına canım . Bu günlerde gelip geçer 💕
Demojna Damlaelisa madem bastırılmış karakter azıcık da siz bastiriverin, baskı olmadan anlamayacagi bir ortamda yetiştiren anası babası da kendi evlatlarinin derdine düşsün.mis gibi koz vermişler elinize, “dogmamis bebeğe küfür etmek” güzelce kullanin valla bunu
Damlaelisa 2727dfne ah canım geçmiş olsun.Karşımda beni anlayacak insan yok ki hatta insan yok tutturmuşlar resmen padişah hayatı yaşıyorlar ayrılsam gidecek kapım yok ailem yeterince ardımda durmuyo kalsam her gün eziyet
Damlaelisa Zeyna_12 o kadar çok isterdim gibi ağızlarının payını hak ettikleri gibi vermeyi ama ne eşim ne de kendi ailem arkamda durmuyo.O kadar hastalıklı bi aileye girmişim ki sonradan gördüm herşeyi
E_Duha Damlaelisa keske güzellikle söyleseydiler benim eşim de tek çocuk ilkten istedi erkek olursa ikinci isimini koyalım diye ben yok dedim daha bişey demedi sonra sağolsun annem koyun oğlum niye koymuyonz illa baban istemesimi lazım annen vefat etti zaten baban hiç değilse gönlü olır sevinir falan dedi onun üzerine eşimde ısrarcı oldu bende kabul ettim yani ama bu şekilde bi tavır sergilemiş olsalar gider gizlice istediğim ismi koyardım yani küfür etmek ne yani iyiki eşiniz ailesind benzemiyor da
Damlaelisa E_Duha benzemiyo da çok sessiz kalıyor kendi ailemde kendim tercih ettiğim için arkamda da durmuyo kendin ettin kendin buldun diyorlar
_Eliffm Damlaelisa benimde kayinpederim koymak istedi sesimi çıkarmadım ama.bana 2 buçuk senedir baba gibi maddi manevi Allah razı olsun simdide bize ev almak için cabaliyo kayınpederiniz ayıp etmiş küfür etmek nedir ya
lLavinia Damlaelisa koysam kendi babamın adını koyarım de. Hem niye sessiz kalıyorsunuz ağzınız yok mu hayır de geç
2727dfne Damlaelisa ikinci isim koyun sizde benim gibi ikinci ismiyle cagırırsınız bende eşimle fln iyiyim cok şükür bende sizin gibiyim kavga edince gidecek yerim yok annem babam yok babaanem büyüttü evlendirdi oda öldü gecen yıl şimdi kötü bişey olsa gidecek kapımda yok rabbim o duruma getirmesin
Zeyna_12 Damlaelisa kocalar kndi ailelerini kurunca bile diğer aileyi ikinci planı koymayı kabul edemiyorlar tükürcen hepsinin ağzına 👌
Zeyna_12 Damlaelisa bi defa bna dediler kaynananın adını koy dedim bnm annemin adıda var onu koyacam herkes sustu bi daha da isim konusu açılmadı kızımın da adını seçtiğimiz için sıkıntı yok kızımın minnoş adı Gökçe Sena ❤️🐣🌸🫀